کلایمر در تبریز,اجاره کلایمر در تبریز 09125789785

بخش تولید محتوای سایت کلایمر قصد معرفی تبریز را برای شما دارد

اجاره کلایمر در تبریز

درباره تبریز

تبریز، یکی از بهترین و زیباترین شهرهای ایران برای افرادی است که قصد انجام مسافرت در داخل کشور را دارند. این شهر که در شمال غربی ایران واقع شده است با عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیادی برخوردار است و بنا بر شواهد تاریخی درباره جاهای دیدنی تبریز، این شهر یکی از کهن ترین شهرهای جهان محسوب می شود. شاید تا به حال معروف ترین لقب تبریز را با عنوان شهر اولین ها شنیده باشید، دلیل نامگذاری تبریز با این لقب این است که بسیاری از اولین‌ها در تاریخ ایران مانند اولین چاپخانه، اولین دانشگاه و شهرک دانشگاهی نه تنها در ایران بلکه در جهان، اولین دادگاه استیناف، اولین چاپ اسکناس، اولین شهرداری، اولین شهربانی، اولین سینمای عمومی، اولین کودکستان و اولین مدرسهٔ کر و لال‌های ایران و اولین خیابانی که در ایران دارای برق شد همگی در تبریز قرار دارند.

چگونه به تبریز سفر کنیم؟

کلایمر در تبریز

شهر تبریز یکی از شهر های بزرگ و پرجمعیت و شهر صنعتی به شمار می رود از این رو هر شرکت و ارائه دهنده خدمات نباید به سادگی از این شهر دوست داشتنی و بزرگ و پرجمعیت گذشت علاوه بر این شهر تبریز دارای شهرک های جدیدی می باشند که از مهمترین آنها میتوان به شهرک خاوارن، شهرک اندیشه، و شهر جدید سهند اشاره کرد که دارای ساخت سازهای بسیاری هستند و  خیلی از خدمات در این مناطق میتواند حائز اهمیت باشد، ما نیز میتوانیم برای کارفرماهای عزیز، پیمانکاران در شهر تبریز  و حومه خدمات کلایمر اراده دهیم. کلایمر در واقع جایگزین داربست می باشد که علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است شما میتوانید در پروژه های ساختمانی از دستگاه کلایمر استفاده نمایید دستگاه کلایمر را میتوانید به دو روش به صورت خرید کلایمر و اجاره کلایمر تهیه و استفاده نمایید.

راحت‌ترین و گران‌ترین راه برای مسافرت به تبریز، استفاده از هواپیما است. فرودگاه تبریز به‌صورت 24 ساعته آماده به کار است و علاوه بر پروازهای داخلی، برخی پروازهای خارجی را نیز پوشش می‌دهد. در ادامه مدت زمان پرواز تبریز از شهرهای مختلف ایران  را به‌صورت تقریبی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تهران به تبریز: 1 ساعت و 10 دقیقه
مشهد به تبریز: 2 ساعت
اصفهان به تبریز : 1 ساعت و 30 دقیقه
شیراز به تبریز : 1 ساعت 55 دقیقه
اهواز به تبریز : 1 ساعت و 30 دقیقه
بندرعباس به تبریز: 2 ساعت و 25 دقیقه
یزد به تبریز: 1 ساعت و 30 دقیقه

گزینه‌ بعدی پیش روی شما قطار است؛ البته در نظر داشته باشید که در ایام نوروز خرید بلیط قطار تبریز برای شما سخت خواهد بود و در صورتی که بخواهید با قطار به تبریز مسافرت کنید بهتر است که بلیط‌های خود را از قبل خریداری کنید. در ادامه مدت زمان تقریبی که سفر به تبریز با قطار از شهر های مختلف ایران طول میکشد را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تهران به تبریز: 7 ساعت و 30 دقیقه
مشهد به تبریز: 12 ساعت
اصفهان به تبریز: 11 ساعت 15 دقیقه
شیراز به تبریز: 15 ساعت و 50 دقیقه
زاهدان به تبریز: 23 ساعت و 30 دقیقه
آبادان به تبریز: 12 ساعت و 30 دقیقه
بندرعباس به تبریز: 21 ساعت و 50 دقیقه

سفر به تبریز با اتوبوس

راه ارزان رسیدن به تبریز، سفر با اتوبوس میباشد. باید این موضوع را در نظر داشته باشید که از نظر زمانی این روش برای مسافرت طولانی تر است و از طرفی حتما در قطار یا هواپیما راحت تر هستید. در پایان انتخاب با شماست، به همین دلیل ما جزییات سفر به تبریز با اتوبوس را از شهر های مختلف ایران، در اختیار شما می‌گذاریم، این اطلاعات عبارتند از فاصله بین دو شهر و مدت زمانی که طول میکشد تا به مقصد برسید.

فاصله تهران تبریز 618 کیلومتر، 5 ساعت و 30 دقیقه

فاصله مشهد تبریز 1511 کیلومتر، 14 ساعت و 15 دقیقه

فاصله اصفهان تبریز 887 کیلومتر، 8 ساعت و 30 دقیقه
فاصله شیراز تبریز 1369 کیلومتر، 13 ساعت و 12 دقیقه
فاصله زاهدان تبریز 1998 کیلومتر، 19 ساعت 30 دقیقه
فاصله آبادان تبریز 1286 کیلومتر، 12 ساعت و 30 دقیقه
فاصله بندرعباس تبریز 1795 کیلومتر، 17 ساعت 40 دقیقه

جاهای دیدنی تبریز: محله های تبریز

محله های قدیمی تبریز داستان های تاریخی زیادی را با خود به دنبال دارند و بخشی از جاهای دیدنی تبریز در دل همین محله ها قرار دارد، در این قسمت قصد داریم معروفترین محله‌های قدیمی تبریز را خدمت شما را معرفی کنیم.

محله مارالان تبریز

محله مارالان که با نام مارلان نیز شناخته میشود، از محله‌های تاریخی شهر تبریز است و در سمت جنوب شرقی این شهر واقع شده است. بر روی نقشه محله مارالان تبریز به وسیله بزرگراه آزادی به مناطق شرقی و غربی تبریز متصل می شود و در گذشته به دلیل نزدیک بودن آن به جنگل‌های جنوبی شهر تبریز، گاهی شمار  بسیاری از آهوهای زیادی به این محله می‌آمدند و به همین علت، نام این محله را مارالان (آهوان) گذاشتند. برخی از جاهای دیدنی تبریز از جمله زیارتگاه ننه‌مریم که از زیارتگاه‌های ارامنه تبریز است و قدمت آن به اوایل دورهٔ قاجار می‌رسد، در مارالان واقع شده‌است. مرکز این محله میدانی به‌نام چارچی (چهارسوق) است.

محله قدیمی باغمیشه تبریز

باغمیشه یکی از محلات قدیمی تبریز میباشد قدیمی ترین کوی آن، کوی بزرگ است. این محله از شرق به ساحل رودی در تنگنایی میرسد و آب و هوای بسیار خوبی دارد. این منطقه با درختان میوه پوشیده شده‌است. در همان نزدیکی روستایی مشهور به بیلانکوه واقع شده. وسعت باغ میشه را می توان به راحتی حدس زد درب باغمیشه در مقابل باشگاه گیو در کوچه حرمخانه جنب ”مغازه های عمر“ قرار داشته و تا شهرک جدیدالاحداث باغمیشه امتداد پیدا می کرده است. البته تمام قسمت های این کوی را به جز چند خانوار، باغات تشکیل می دادند و هم اکنون تعدادی از این باغات موجود است در ضمن پل سنگی نیز جزیی از این کوی بزرگ بوده است.

محله دوه چی (شتربان) تبریز

یکی از بزرگترین محله‌های تبریز است و در گذشته از مناطق مرفه نشین تبریز بوده است. نام این کوی به دلیل اینکه اکثر مردم تجار و بازرگان بودند و هر کدام در زمان‌های قدیم برای حمل اجناس از شتر (دوه) استفاده می‌کردند، دوه چی گذاشته شده است. بعضی از مکان‌های معروف و جاهای دیدنی تبریز که در این محله قرار داشتند عبارتند از: کاروانسرای مشهدی محمد، کاروانسرای حاج میرزا محمد امین، کاروانسرای میرزا رضا صابون پز، آب انبار مشیرالتجار، میدان کاه فروشان (سامان میدانی)، مسجد دباغ خانه، یخچال، حمام وزیر،مدرسه میرزا مهدی، قبرستان و… که این اماکن در زمان قاجار در این محله قرار داشته اند. 

محله سنجران و راسته کوچه تبریز

سنجران یا سَنِجاران  اکنون نیز محله کوچکی با خانه ها و کوچه های تنگ و باریک است که در سمت غربی محله راسته کوچه واقع شده است؛ محله راسته کوچه در تبریز از محلات قدیمی است و از زمان نایب السلطنه، عباس میرزا به این نام معروف شده است و قبل از آن قسمت بیشتری از این محله جزو سنجران بوده است. قبر ابوالحسن موسیر که یکی از بزرگان آن زمان بوده، در این محله قرار دارد. سنجاران یکی از دوازده دروازه‌ی تبریز قدیم بوده است.

محله چهار منار تبریز

محله چهار منار تبریز، یکی از محله‌های کوچک قدیمی در مرکز شهر و نزدیک بازار بوده است، مکان‌های مهم و جاهای دیدنی تبریز که در گذشته در این محله قرار داشته‌اند عبارتند از: دربند میرزا علی اکبر قنسول، خانه علی آقا تحویلدار، مدرسه حاج صفر علی، حمام حاج نصر، یخچال صادقیه، تیمچه شاهزاده، دلاله زن بازار، سراچه بازار و کاروانسرای حاج سید حسن” این مکان ها تا سال 1297 در این محله قرار داشته اند و امروزه تقریبا چیزی از آن زمان باقی نمانده است. گفته می شود دلیل نامگذاری این محله، وجود مسجدی با چهار منار در گوشه‌ای از آن بوده.

تهیه و بازنشر
ندا کامدار

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا